petak, 1. travnja 2011.

Back to everyday...

eee...vratila sam..nisam bila dugo jer sam bila u obavezama na faksu..znam da sam nekima obećala da se neću poslikavat na ogledalu,al nisam stigla poslikat se drugačije jer sve to nekako sam na brzinu poslikala,jer sam uvijek u žurbi..pa sorry... ;) ovdje ću stavit nekoliko slika,al sutra ću se trudit stavit ostatak..i obećajem da ću biti redovitija.. ;))
trenutno sam totalno zaljubljena u šarene majice sa printevima,našivenima leptir-mašnama i čipkom.. :) a moja najveća ljubav su crvene traperice.. :* sve to u sutrašnjim slikama,a sada tek neke casual u kojima najradije provodim dane.. :)
                                            pusa...












majica Zara, hlače Amadeus, torbica Marijana, naušnice,narukvica i naočale Zoe Shop, prsten i naušnice nb.2 darovni dućan, štikle Top Moda, balerinke neki dućan...

2 komentara:

  1. Naocare i balerinke su ti wau!!
    ***
    Poz iz Beograda do prelepog Jadrana!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prva majica je preslatka.Napravljena je za tebe,super izgledas!;-)
    Borjana
    beeswonderland.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši