petak, 29. travnja 2011.

< spring bugs > it`s just like weee :))

obećala sam još slika pa evo..čak i dugo spominjane crvene trapke koje su moja prva ljubav ovih proljetnih dana.. :)) stavljam još nesh novog nakita moje i mamine izrade.. :))




                                 hlače No Name,majica New Yorker, marama Marijana,torbica Marijana,naušnice osobna izrada



                                       nakit moja i mamina izrada :))

                                                                                    with love, FB.

Broj komentara: 8:

  1. Joj,kratka kosa ti stoji genijalno!!
    I vidim,ti si isto poludjela za hlačama u boji!
    Super si ih iskombinirala :*

    OdgovoriIzbriši
  2. A+++++mazzzzin ring and earrings..and those red pants are fabulous babe!
    xoAdvice From A Caterpillar Store

    www.AdviceABCD.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. predivni prstenčići,mnogo mi se sviđaju :) Pratiiim :) Početnička podrška početnicima :)

    OdgovoriIzbriši
  4. OOOH WE LOVE YOUR RING!!! SAW YOUR COMMENT ON OUTSAPOP ABOUT OUT STORE...THANK YOU!

    WE DO SHIP INTERNATIONAL!!!

    www.deepoca.net

    OdgovoriIzbriši
  5. predivno, i divan nakit, svaka čast za mamu;)

    OdgovoriIzbriši
  6. predivno,divan nakit, svaka čast za mamu!

    OdgovoriIzbriši