četvrtak, 28. travnja 2011.

dragi moji...nova zanimacija..novi post.. :)

...aaa,znam da nisam baš redovita u postanju... :P naime,letim na sve strane pa ne stignem sve..imam toliko fotki za uploadat,ali sam lijena.. :P
..al imam nesh za vas..kako je proljeće počelo,mene i mamu je nesh malo "udarilo" u glavu..pa smo se dale u dizajniranje i izradu nakita..zasad tu imam samo slike pletenog nakita,ali uskoro dolaze i slike nakita pletenog sa žicom.. :)
prije toga moje novo lakiranje...pinky-black.. :) i ljubav all around..aahh,to proljeće... :D



moje pinky-black nails.. :) privjesci za moje ključeve,obožavam šarenilo i srca.. :) crvene traperice i bijele conversice.. :*






                                                          naušnice...

                                                    naušnice također.. :)


                                                                                          with love, FB.

Nema komentara:

Objavi komentar